Általános Szerződési Feltételek


Amennyiben Ön Gosztola Zoltán E.V. szolgáltatását megrendeli telefonon, elektronikus levélben vagy személyesen, a megrendelésére és a szerződés teljesítésére az alábbi feltételek irányadók.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Érvényes: 2025. január 15-től A szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: Gosztola Zoltán E.V.
A szolgáltató székhelye: 7400 Kaposvár, Kőrösi Csoma Sándor utca 2/1 fszt. 2.
A szolgáltató nyilvántartási száma: 60010115
Elérhetőségei: szerviz@techfix.hu
Adószám: 90686968-1-34

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a +36306469417 telefonszámon vagy az szerviz@techfix.hu e-mail címen és a szolgáltató irodájában (7400 Kaposvár, Kőrösi Csoma Sándor utca 2/1 fszt. 2.) személyesen is megrendelhető javítási szolgáltatások igénybevételének és teljesítésének feltételeit.
Jelen dokumentum a www.techfix.hu weboldalon és a Szolgáltató székhelyén hozzáférhető, letölthető és tárolható. A jelen feltételek alapján megrendelt szolgáltatásokat tartalmazó egyedi szerződések írásban kerülnek rögzítésre.
A jelen ÁSZF 2025. január 15. napjától hatályos, és visszavonásig érvényes. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Minden módosítás hatálya a módosítás után létrejött jogviszonyokra terjed ki. A módosított ÁSZF hatálybalépése az az időpont, amelytől a módosított ÁSZF a Vállalkozó által üzemeltetett weboldalon közzétételre, a nyilvánosság számára elérhetővé válik.

A mindenkor hatályos ÁSZF szövege megtalálható a www.techfix.hu weboldalon, illetve a Vállalkozó székhelyén. Jelen ÁSZF-re, az adatkezelésre, valamint az ezek alapján létrejövő szerződésekre a magyar anyagi jog szabályai alkalmazandók.

2. Megrendelhető szolgáltatások köre

2.1. Üzletben javítás

Nem működő, nem bekapcsolható készülékek, helyszíni hiba meghatározást igénylő javítások esetén telefonon és e-mailben történt megrendelési igényt a szolgáltató nem köteles elfogadni, ilyen készülékhibák javítása kizárólag a szolgáltató üzletében vehetők igénybe:

• Mechanikai behatás vagy beázás, illetve egyéb ismeretlen okok miatt nem bekapcsolható készülékek javítása.
• Térerőt nem találó, vagy azt elvesztő, nem elérhető mobil készülékek javítása.
• SIM kártyát / memóriakártyát nem érzékelő mobil készülékek javítása.
• A normálisnál jóval hamarabb lemerülő (zárlatos) mobil készülékek javítása. (Ha az akkumulátor cseréje sem hozott eredményt.)
• Készenlét / Használat közben váratlanul kikapcsoló mobil készülékek javítása.
• Háttér / billentyűzet megvilágítás hibája.
• Software frissítés.

2.2. csak üzletben megrendelhető javítási szolgáltatások

Telekommunikációs eszközök hardveres vagy szoftveres javítása. Az egyes készülékekre irányadó, megrendelhető szolgáltatásokról a megrendelő az üzlethelyiségünkben történő ingyenes állapotfelmérés után kap tájékoztatást.

3. Díjak

A szolgáltatási díjak forintban értendők, bruttó díjak és 0% (AAM) ÁFA-t tartalmaznak

Díjfizetési mód: készpénz teljesítéskor, vagy előre fizetés készpénzzel vagy banki átutalással. Bankkártyás fizetés nem lehetséges!

A szolgáltató fenntartja a díjváltoztatás jogát. A díjváltoztatás közzététele előtt véglegesített megrendeléseket a szolgáltató a megrendeléskor érvényes áron teljesíti. Hibás áron a szolgáltató nem köteles a terméket javítani, ezért hibás áron történő megrendelés esetén nem jön létre szerződés a megrendelő és a szolgáltató között. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítás után szolgáltató azonnal tájékoztatja a megrendelőt az új adatokról és díjakról. A megrendelőnek ezt követően lehetősége van a helyes díjért és paraméterekkel történő megrendelésre, szerződéskötésre, de el is állhat a szerződéskötéstől.

4. Szerződéskötéshez és a teljesítéshez szükséges adatok A megrendelő szerződéskötéshez szükséges adatai:
• A készülék megnevezése, típusa, gyártmánya (pl. iPad Mini 4, iPhone 11, stb.)
• A hiba jellege, körülírása (pl. kijelző törés, töltéshiba stb.)
• A készülék bekapcsolható-e, működik-e.
• A megrendelő neve (személyazonosításra alkalmas igazolványában szereplő teljes családi és keresztnév, illetve cégnév és kapcsolattartó neve).
• Értesítési telefonszám, ahol a megrendelő az értesítéseket fogadja.
• Díjfizetés módja: készpénz teljesítéskor, előre fizetés készpénzzel, vagy banki átutalással. Bankkártyás fizetés nem lehetséges!

6. Megrendelés

A szolgáltatás megrendelése telefonon, vagy e-mailen:
A megrendelő a készülék helyszíni javításra átvételéhez szükséges adatokat telefonon vagy e- mailben adhatja meg. A szolgáltató ennek alapján a választott módon, telefonon vagy e-mailben felveszi a kapcsolatot a megrendelővel, és értesíti a készülék átvételéért kiszállás várható idejéről.

7. A szerződés létrejötte

A javításra irányuló szolgáltatási szerződés a megrendelő által telefonon, illetve e-mailen keresztül tett ajánlatnak szolgáltató általi elfogadásával jön létre. A megrendelés elfogadása előtt a szolgáltató a helyszínen rövid tesztelést végez a hiba meghatározása és a javítási szolgáltatás meghatározása céljából. A szolgáltató a szolgáltatás teljesítésének megkezdése előtt, legkésőbb a készülék javításra átvételekor a javítási szerződés lényeges feltételeit (megrendelt szolgáltatás,
a megrendelő által fizetendő díj stb.) „Munkalapon”-on, írásba foglalja, melyet aláírásával a megrendelő is ellát és amely szerződés a megrendelő számára fizetési kötelezettséget keletkeztet és egy példánya a megrendelőt illeti.

8. Teljesítési határidő; teljesítési hely

Műhelyben végzett javítás: Hibától függő, egyedi megállapodással, de a lehető legrövidebb határidővel.

8.1. Ha a teljesítési határidőt a szolgáltató neki fel nem róható okból előreláthatóan tartani nem tudja (pl. közlekedési akadály csúcsforgalmi időben, alkatrész hiány stb.), abban az esetben késedelem nélkül akadályközlésre és póthatáridő vállalására köteles.

8.2. A Munkalapon a megrendelő kifejezetten kéri, hogy a szolgáltató a javítási szolgáltatást azonnal kezdje meg, a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet 20. § (2) bekezdésében foglalt, indoklás nélküli elállási jog határideje (14 nap) lejárta előtt, és tudomásul veszi, hogy a megrendelése elfogadásával az Átvételi elismervény aláírását és a készülék javításra átvételét követően nem gyakorolhatja az indokolás nélküli elállási/felmondási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, mivel a szolgáltató a teljesítést a megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a megrendelő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti. (Ld. 45/2014.(II.26.) Korm.r. 29. §)

9. Fizetési mód

Megrendelő a szolgáltatási díjat a következő módok valamelyikével fizetheti meg:

9.1. Készpénzzel teljesítéskor: a szolgáltató részére a javítási szolgáltatás elvégzését követően, a készülék átadásakor esedékes, kizárólag készpénzben teljesíthető. A szolgáltató irodájában személyes átvételkor bankkártyás fizetés nem lehetséges.

9.2. Előre fizetés készpénzzel: a szolgáltatási szerződés létrejöttekor esedékes.

10. Átvétel

Szolgáltató a javítás teljesítését a megrendelő által választott módon (sms, e-mail, telefon) készre jelenti. A megrendelő köteles a készüléket a teljesítéskor, de legkésőbb 30 naptári napon belül a szolgáltatótól átvenni. A megrendelő köteles a készre jelentésben szerepelő teljesítési határidő lejárta előtt igazolható módon jelezni, ha a küldeményét nem tudja időben átvenni. Kizárólag ebben az esetben van lehetőség az átvételi határidő meghosszabbítására, legfeljebb további 30 naptári nappal.

A megrendelő akadályoztatása esetén írásbeli meghatalmazást adhat teljes bizonyító erejű magánokiratban (pl. két tanú előtt) vagy közokiratban (pl. közjegyző előtt) adott írásbeli meghatalmazással. A meghatalmazott személynek az átvételkor igazolnia kell személyazonosságát, a meghatalmazásban szereplő személyes adatait, ezen felül a meghatalmazottnak át kell adnia meghatalmazását a szolgáltató részére. Az átadáskor a küldemény átvevőjének személyazonosságot igazoló okmánya száma és személyes adatai rögzítésre kerülnek. A készülék tulajdonjoga változása esetén a készülék a tulajdonjogot igazoló irat bemutatásával és személyazonosító okmány bemutatásával lehetséges.

Személyes átvételi idő a szolgáltató irodájában: munkanapokon hétfő-péntek 9 óra és 17 óra között lehetséges.

11. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Minden audiovizuális, fotó-optikai és információfeldolgozási berendezések és – telefon berendezések javító-karbantartó szolgáltatására Gosztola Zoltán E.V. egy hónap jótállást vállal. Javításkor kizárólag új alkatrész kerül beépítésre.

A jótállási kötelezettségét Gosztola Zoltán E.V. kizárja olyan hibák esetében, melyek oka a javítási- karbantartási szolgáltatás teljesítését, a készülék átadását követően keletkezett. Ilyen okok lehetnek különösen, de nem kizárólag:

Folyadékkal való érintkezés eseten: a készülékben folyadékjelző indikátor kerül elhelyezésre, mely elszíneződése, eltávolítása garanciavesztéssel jár.

Fizikai sérülés esetén: a javítás elvégzése után a készülék üveg felületein keletkezett törés, repedés, illetve a készülékházon keletkezett horpadás, deformáció garanciavesztéssel jár.

A jótállással érintett alkatrész, tartozék esetében a szolgáltató a készülék belsejébe matricát helyez el, mely megbontása, sérülése esetén a szolgáltató a jótállási felelősségét ugyancsak kizárja.

A jótállási határidő a szolgáltatás elvégzése után az eszköznek a fogyasztó, vagy megbízottja részére való átadásával, vagy – ha az üzembe helyezést a vállalkozás végzi – az üzembe helyezés napjával kezdődik. Gosztola Zoltán E.V. a szolgáltatás díjának átvételekor és a készüléknek a fogyasztó vagy megbízottja részére történő átadásakor jótállási jegyet köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a 10.1. és 10. 2. pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. A jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti.

12. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

12.1. A megrendelő a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Irodában: 7400 Kaposvár, Kőrösi Csoma Sándor utca 2/1 fszt. 2.
Postai úton: 7400 Kaposvár, Kőrösi Csoma Sándor utca 2/1 fszt. 2.
Telefonon: +36306469417 (munkanapokon 9 óra és 17 óra között) E-mailben: a szerviz@techfix.hu
A szóbeli, telefonon tett panaszt, amennyiben arra lehetősége van, a szolgáltató azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelynek egy példányát – a panaszra adott válaszával együtt
– 5 évig megőrzi, a másolati példányt pedig átadja vagy megküldi (E-mailben vagy postai úton) a Fogyasztónak.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.
Amennyiben a Vállalkozó a fogyasztói panaszt a szolgáltatás hibájára tekintettel jogosnak ítéli meg, jegyzőkönyvet vesz fel a fogyasztó igényéről, és átvételi elismervénnyel veszi át a terméket. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a szolgáltató egyedi azonosítóval lát, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
Vállalkozó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.

12.2. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Amennyiben a Fogyasztó a fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.

12.3. Eljárás indítása a Békéltető Testületnél

Amennyiben a Fogyasztó és a Vállalkozó között a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban fogyasztói jogvita alakul ki, a Fogyasztó kezdeményezheti a békéltető testületi eljárást. Ennek célja a fogyasztó és a vállalkozás közötti fogyasztói jogvitában egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.
Az eljárásra a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A Fogyasztó erre irányuló kérelme alapján a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület helyett a szerződés teljesítésének helye vagy a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, illetve az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerinti békéltető testülethez is benyújtható a kérelem.
Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó a Vállalkozóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését, és erről írásos dokumentumokkal is rendelkezzen.

12.4. Bírósági eljárás

A megrendelő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Per rendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.